Regulamin sklepu
Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym eleganckibrodacz.pl ("Sklep") działającym pod adresem: www.eleganckibrodacz.pl
Informacje ogólne
1. Sklep Internetowy ELEGANCKI BRODACZ jest prowadzony przez firmę:
WEBIMED Łukasz Wojcieszek
Dębe Kolonia 18
62-860 Opatówek
NIP: 968-085-02-96
2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
3. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.
4. Do każdego zakupionego towaru wystawiany jest paragon, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. (Dane do faktury należy podać w komentarzu do zamówienia).
Składanie zamówień
5. Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę. Dopuszczamy możliwość przerw technicznych, wyłączających możliwość przyjmowania i realizacji zamówień Klientów. W każdym takim przypadku przerwa w funkcjonowaniu serwisu zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.
6. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu są podane w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki. Dostępne formy i koszty dostawy są wyszczególnione w dziale DOSTAWA I PŁATNOŚCI. Wszelkie ewentualne rabaty jakie mogą być okresowo udzielane Klientom przez Sklep są naliczane od ceny brutto produktu.
7. Przez złożenie zamówienia przez Klienta należy rozumieć dodanie produktów z oferty sklepu do Koszyka produktów i wypełnienie stosownego formularza. Dopuszcza się również złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
8. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
9. Prosimy Klientów o podawanie prawidłowych i możliwie jak najpełniejszych danych kontaktowych podczas składania zamówienia – imienia i nazwiska lub nazwy firmy, pełnego adresu, adresu email oraz numeru telefonu. Nieprawidłowe lub niekompletne dane mogą opóźnić, a nawet uniemożliwić realizację zamówienia.
10. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje pocztą elektroniczną Potwierdzenie złożenia zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem.
11. Prosimy o uważne sprawdzenie poprawności danych zawartych w otrzymanym Potwierdzeniu złożenia zamówieniu. W przypadku gdy którekolwiek z danych w potwierdzeniu są niepoprawne lub niekompletne, prosimy o niezwłocznie zgłoszenie tego faktu obsłudze Sklepu.
12. Każde zamówienie może być anulowane przez Klienta do momentu, gdy zostanie mu nadany status "Wysłane". Z chwilą gdy przesyłka zostanie wysłana, klient ma obowiązek jej odebrania zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002 r.
Płatności
13. Wszystkie dostępne formy płatności oraz dane do przelewu są przedstawiane podczas składania zamówienia oraz na stronie DOSTAWA I PŁATNOŚCI.
Polityka prywatności
14. Nasz Sklep korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać serwisy w domenie www.eleganckibrodacz.pl, współpracujące z nami firmy, firmy badające statystyki oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera.
Reklamacje i zwroty
1. Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. W
takim przypadku w ciągu 14 dni od daty dostawy należy zgłosić zamiar
dokonania zwrotu. Następnie towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od daty
zgłoszenia. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną która nie prowadzi
działalności gospodarczej. Zwrot jest możliwy wyłącznie, jeśli towar
jest kompletny i nie został uszkodzony lub zniszczony. Koszty zwrotu
towaru ponosi Klient. Zwracamy kwotę zakupu, bądź też wymieniamy na inny
towar.
2. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli
sprzedana rzecz jest wadliwa lub niezgodna z opisem umieszczonym na
stronach Sklepu, a także gdy wydano rzecz w stanie niekompletnym.
Warunkiem prawa do reklamacji jest wysłanie pisemnego zawiadomienia o
wadzie na adres email Sklepu (zapytaj@eleganckibrodacz.pl) i
odesłanie reklamowanego towaru na adres wskazany w punkcie 5 poniżej, w
terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Z tytułu rękojmi Klientowi
przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiany
wadliwego towaru na równorzędny, ale wolny od wad, usunięcia wady.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w ciągu 10 dni od daty
otrzymania odesłanego przez Klienta reklamowanego produktu. W przypadku
uzasadnionej reklamacji Sklep zwraca koszt odesłania towaru w kwocie
odpowiadającej kosztowi nadania przesyłki kurierskiej.
3. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru
wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep ponosi Sklep. W
przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Klientowi koszt odesłania
towaru do Sklepu w kwocie odpowiadającej kosztowi nadania przesyłki kurierskiej.
4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
5.
Towar odsyłany do Sklepu w ramach zwrotu, wymiany lub reklamacji należy
odesłać w sposób umożliwiający uzyskanie potwierdzenia nadania na
adres:
WEBIMED Łukasz Wojcieszek
ul. Bartosza 21
63-400 Ostrów Wielkopolski
Z dopiskiem: eleganckibrodacz.pl – zwrot / wymiana
6.
Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane opisy produktów były
zgodne ze stanem faktycznym. W razie ewentualnych wątpliwości prosimy o
kontakt przed złożeniem zamówienia.
7. Reklamacje i zwroty można składać również za pośrednictwem sklepu w zakładce ZWROTY.